familiemulders.reismee.nl

Fondsenwerving en 1e koffer ingepakt

De ijzerkoekjes bezorgservice

De dames in huis zijn actief met de fondsenwerving. Dankzij de bakkunsten is er voor 140 euro aan ijzerkoekje gebakken en rondgebracht. 8 Porties van 34 stuks zijn er gekneed, uitgerold, uitgestoken en gebakken. Ambachtelijk handwerk, well done!

In totaal staat de teller nu op 500 euro, mede dankzij de enthousiaste collega's bij ABN AMRO, en hij loopt nog door. Dank jullie wel allemaal! Ik probeer de donateurs ook toe te voegen aan de verzendlijst, maar mocht je dat niet willen, meld je dan gewoon af!

Koffers pakken...

We zijn overigens wel gestopt met bakken, en begonnen met pakken. De eerste 12 kilo bagage staat klaar: een koffer vol met speelgoed: bellenblaas, potloden, kleurboeken, voetballen, noem maar op. Een goed gevulde koffer, daar kan echt niet veel meer bij.

Dit zal vermoedelijk één van de laatste updates vanuit Nederland zijn. We weten inmiddels dat we op de zaterdag na aankomst (9 juli) een dagvullend introductieprogramma hebben. Normaal is dat een 2-daags programma, maar op zondag wordt er nu eenmaal niet gewerkt. Dan sluiten we wel aan bij een Ghanese kerkdienst, waarna we worden afgezet bij het kindertehuis. Dankzij de facebook groep van vrijwilligers van Mums Care weten we dat er in ieder geval een Zweedse en Nederlandse in dezelfde periode als vrijwilliger actief zijn. Vele handen maken licht werk zullen we maar zeggen. Ook kwamen we te weten dat het kindertehuis probeert steeds meer zelfvoorzienend te worden. Er is ook een bakkerij ingericht. Dat mag ook wel met 60 kinderen. En iedere ochtend vers gebakken brood is geen slecht vooruitzicht.

Nog 1,5 week voor vertrek!

Ingrid H.

Heel veel succes en plezier!!

Levi

Bedankt voor het delen van een heleboel van deze kwaliteitsinhoud, ik heb een bladwijzer voor je blog gemaakt. Bekijk ook het advies van mijn site. Ik kom terug voor meer kwaliteitsinhoud. Fondsen werven voor goede doelen